سایت مهدیه زاویه

.:.کلیه فعالیت های "هیئت فاطمیون شهر زاویه" فقط در این سایت قابل پیگیری است.:.

سایت مهدیه زاویه

.:.کلیه فعالیت های "هیئت فاطمیون شهر زاویه" فقط در این سایت قابل پیگیری است.:.

سایت مهدیه زاویه

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید
به امید ظهور مولا و سرورمان
حضــرت حـجـت بـن الــحسن
(عجل الله تعالی فرجه الشریف)
که صـد البته نزدیــک است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تا قبل از ازدواج طوری عمل کرد که پدری با آن عظمت او را  نامید و این کنیه به دلیل خدمت و کار و مجاهدت و  تلاش اوست. هنگامی که با فاصله‌ای کم، دو شخصیت حامی پیامبر یعنی خدیجه کبری و جناب ابی‌طالب از دست رفتند و ایشان احساس تنهایی می‌کرد فاطمه زهرا(سلام الله علیها) با دست‌های کوچک خود تسلی‌بخش پیغمبر گردید...

هنگامی که در یک مجموعه اوضاع خوب است، افرادی که دور  جمع شده‌اند راضی هستند اما وقتی سختی  پیدا شود همه دچار تردید می‌شوند غیر از ایمان‌های قوی. در آن شرایط سختی که پیامبر بعد از وفات دو حامی بزرگ خود پیدا کرد این  (سلام الله علیها) بود که همچون یک مادر، مشاور و پرستار در کنار حضرت قرار گرفت. این  می‌تواند برای جوانان الگو باشد. 

اینکه دخنری 6-7 ساله سرمایه عظیم نشاط خود را خرج زدودن غبار کدورت و غم از چهره پدر با سنی حدود 50 سال کند خیلی مهم است و می‌تواند  باشد.

اما بوسه بر دست فاطمه زهرا از طرف پیامبر را هرگز نباید حمل بر یک معنای عاطفی کرد که بسیار غلط و حقیر است. مگر شخصیتی با آن ارجمندی و عدل و  که اتکایش به وحی است خم می‌شود و دست دخترش را می‌بوسد؟ چنین کاری عادی نیست.

آن دختر جوان، که وقتی در هجده یا بیست سالگی از دنیا رفت، در اوج ملکوت انسانی قرار داشت و یک شخصیت فوق العاده داشت. حدیث است که: در روز قیامت، امیرالمؤمنین مردان مومن و فاطمه‌زهرا زنان مومن را به بهشت الهی راهنمایی میکند.
او عدل و هم پایه و همسنگ  است.
همان کسی که وقتی در محراب می ایستاد، هزاران فرشته به او خطاب و سلام می‌کردند و تهنیت می‌گفتند و همان چیزی را می‌گفتند که به مریم اطهر گفته بودند: "یا فاطمه ان الله اصطفاک و طهرک و اصطفاک علی النساء العالمین"

کتاب انسان 250 ساله.  .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
هم هیئتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی